عرض مشاركة واحدة
#1  
قديم 13-08-2016, 12:33 AM
Oman     Female
اوسمتي
وسام نورتنآ ي قمييل . 
لوني المفضل White
 عضويتي » 1367
 جيت فيذا » Aug 2016
 آخر حضور » 13-08-2016 (09:26 PM)
آبدآعاتي » 0
الاعجابات المتلقاة » 73
الاعجابات المُرسلة » 6
 حاليآ في »
دولتي الحبيبه »
جنسي  »
آلقسم آلمفضل  »
آلعمر  »
الحآلة آلآجتمآعية  »
 التقييم » مہلہك الہعہيہونے has a spectacular aura about
مشروبك
قناتك
اشجع
بيانات اضافيه [ + ]
افتراضي عمري مآ نسيتكـ "



" عمري مآ نسيتكـ "
الحلقة التآنية

( مريـم بعد ما صبحـت على أخوهآ دخلت اوضه مامتهـا .. مامتها كانت قاعدهـ على كرسى تحت الشباكـ و بتتكلمـ فـ التليفون .. مريـم لما لقيتهـا بتتكلـم بصتلهـا و ابتسمـت و مشت دخلت تتوضى و طلعـت فرشت المصليهـ و هى بتصلـى كانت بتدعـى ان ربنـا يوفقهـا فـ اخر سنهـ ليهـا فـ الثانويهـ و كمان يهديهـا و انها تقرب من ربنـا فـ رمضـان و متتشغلـش بحاجهـ تانيهـ.. بعد ما خلصـت راحت لمامتها لقيتهـا خلصـت المكالمهـ.. راحت باستهـا من راسها ..)

مريـم : كل سنهـ و انتى طيبهـ يا ماما
مآمتهآ : و انتى طيبهـ يا حبيبتـى
مريـم : بابا نزل مش كدهـ
مآمتهآ : اهـ من بدري
مريـم : طب انا هروح لأسمـاء عشان اتصلـت بيا
مآمتهآ : ماشى متتأخريش
مريـم : ماشـى

-----

( طلعـت من الاوضه راحت اوضتهـا و قفلت الباب عشان تغيـر و بعد ما خلصـت راحت لأخوهآ حطت ايدها على عنيهـ و باستهـ.. )

مريـم : كل سنهـ و انت طيب يا مودى
أخوهآ : و انتى طيبهـ يا ميرووو .. على فيـن ؟!
مريـم : راحهـ لاسمـاء .. عايز حاجهـ ؟!
أخوهآ : سلامتكـ.. متتأخريـش
( بعدين نزلـت راحت لأسماء .. اسماء هى اللى فتحتلهـا .. اول ما شافـوا بعـض ضحكـوا و حضنـوا بعـض و فى صوت واحــد : كل سنهـ و انتـى طيبهـ.. و قعدوا يضحكـوا و دخلوا الاوضه و اتكلموا و هزروا شويهـ.. )

مريـم : يـــآهـ.. بعد بكرهـ اول حصهـ فـ درس الإنجلـش .. البت حبيبهـ وحشتنى اوى

~~~
حبيبهـ : صاحبهـ اسمـاء و مريـم .. معاهـم فـ المدرسهـ و بياخـدوا عندهـا دروس .."مش هتظهـر معانا كتيـر"..
~~~

( اسمـاء كانت قاعدهـ على السرير و مريم على كرسى قدامهـا .. اسمـاء خدت مخدهـ و حضنتهـا و نآمـت ..)

اسمـاء : و انا كمـــآن
مريـم "بخُـبث" : حبيبهـ بردوا اللى وحشتكـ ولا اخـوا حبيبهـ..

( اسمـاء بصتلهـا و بعدين بصـت للسقـف )

اسمـاء : مـراد !!
مريـم : اهـ مراد يا حبيبتـى .. هتعملـى عبيطهـ ولا ايهـ..
اسمـاء"بـإستعبـاط" : انـــا !!
مريـم : امـال انـا
اسمـاء : ليهـ يعنـى
مريـم : اصل انا اللى بتحجج لما نروح و اجـرى افتـح الباب عشان اشوفكـ و بردوا انا اللى بصمم ادخـل المشروب للمستـر و افضل متنحالكـ و بردوا بتحجج و ارد على تليفوناتكـ و غيرهـ و غيرهـ و غيرهـ
اسمـاء : انتى بتعملى كل دهـ من ورايـا
مريـم : يا رخمهـ.. طب مش متكلمهـ معآكـى تآنى

( و حدفتهـا بعروسهـ كانـت موجودهـ ع التسريحهـ .. رآحـت اسمـاء ضحكت و حدفتهـا بالمخدهـ و قامت تجـرى .. مريـم لسهـ هتقوم وراهـا .. موبايلهـا رن ..)

مريـم : دى روان
اسمـاء : يالهـوى .. دهـ انا نسيت اكلمهـا
مريـم : فالحهـ ياختـى .. الـووو
روان : ايوهـ ياختـى .. انتى فين؟!
مريـم : طب صبحـى حتـى .. يا سآتــر
روان : صباحـو .. انجـزى .. انتى فين ؟!
مريـم : عند اسمـاء .. هى نسيت تكلمكـ
روان : يا دزمهـ انتى و هى .. انا جايلكـوا
مريـم : مستنيينكـ.. بــآى

~~~
روان : بنوتهـ روشهـ.. مكبرهـ دماغهـا من كل حاجهـ.. إجتماعيهـ و جريئهـ.. مش معترفهـ بالحـب إطلاقـاً .. دلوعهـ اوى .. تكون انتيمهـ مريـم و اسمـاء
أمــورهـ اوى ( شعرهـا اسـود طويل و ناعـم .. بشرتهـا بيضـا .. عيونهـا بنـى .. قصيرة وتخينة شويهـ صغننهـ)




رد مع اقتباس